Friday, January 30, 2009

cinta terkiniku

Shasha memang teruk! pasal dia aku telah curang..hukhukhuk..tapi xpe sebab aku memang bahagia bersame cinta terkiniku itu..baiklah.mari semua aku memperkenalkan cinta terkini-ku.jengjengjeng...



kami berkenalan hampir sminggu yang lalu..hahaha..sungguh manis saat bercinta kali ini..sekarang aku sedang mabuk cinta.sampai tido pon tringattringat kt dia..hehehehe..tengok la betape hensemnye dia..


aduh, terjatuh cinta lagi!hahaha

baikla, aku tau korang menyampah aku dok perasan + angau sorangsorang ni.marimari aku ceritakan tentang cinta terkiniku itu..hehehe..aku berkenalan dengan dia bila dia belakon dalam drama boys before flowers.drama ni adelah korean version.before ni dah ade drama yang same tapi version taiwan and japan..tapi dalam ketigatiga hero, yang ni yang paling megegarkan jiwa aku..eceeewah..hahaha..dulu aku jatuh cinta kejap dengan hero hana yori dango (tajuk drama ni untuk versi jepun), Jun Matsumoto, tp sekejap je cinta kami putus..dia tidak cukup hensem untukku..kahkahkah..rupalistik-kah diriku ini?

watak belagakbelagak yang dilakonkan oleh cinta terkiniku itu sangatlah menjadi.tu sebab aku jatuh cinta kt dia..aku memang suke org hensem yang belagakbelagak ni.tapi dalam tv je la.kalau kt real life ade lelaki belagak macam tu aku akan pegi bakar dia hidophidop..xkire la dia hensem maupon tidak..ini pasti dialog aku kalau ketemu dgn lelaki belagak di real life. "cis ade hati nk belagak!"kateku dengan penuh belagak sambil membakar manusia yang belagak itu..[ini anganangan yang pasti akan membawa padah..hahaha]

menurut temuramah aku bersame si dia[hahaha..geli gile menulis begini] ketika kami berdating, dia cakap, "I like pure and demure girl"..adekah itu aku??ngehngehngeh..

baiklah, aku ade keje la.xleh nk merepek [tadi aku taip merek.nasib baik perasan..hahaha] panjangpanjang. jom sesame menyaksikan kehenseman cinta terkiniku itu dalam boys before flowers tu..kepade sesiape yang dh tengok versi jepun and taiwan, aku rase versi korea ni lagi best..jom saksikan!tapi jangan cobacoba mau merampas dia dari aku ok?nahas kamu...

ok la, babai!

correction: setelah melihat lebih lanjut this drama, i think the plot of HYD lebih best dr BBF but dr seri kehenseman para pelakon, of coz la aku vote for BBF..hehehehe

8 comments:

  1. ade keja lew konon... ko memang rupalistik.. ambik madu sepah dibuang.. bf ko nk ltk mane..cian matsumoto jun tu..ak pn sokong.. ak mmg benci akan dea.. x da rupe lgsg...

    ReplyDelete
  2. ngehngehngeh..ini virtual bf..ish xbaik ko benci x-bf aku tu..walaupon dia tidak hensem tapi hati dia baik.aku tau la sbb aku pnh jadi gf dia dulu..hahaha.

    ReplyDelete
  3. farah...mmg best cter ni...aku tgk sbb ade hyun joong dlm ni...aku ske tgk die...ske sgt2...;p

    ReplyDelete
  4. huhu..aku suke tgk hero dia je.mane best tgk same jantina..hahaha

    ReplyDelete
  5. hyun joong a.k.a ji hoo r farah...hehehe

    ReplyDelete
  6. ji hoo tu yg mane?hahaha..aku kenal hero je..agagaga

    ReplyDelete
  7. ji hoo yg gaduh ngn hero tu r...sbb ske jan di gak...yg mse mle2 cter die ngn model tu...

    ReplyDelete
  8. owh lelaki durjana itu..hahaha..aku xsuke dia.aku suke hero..gun jun pyo, i lebiu..hahaha [angau yg kronik]

    ReplyDelete