Wednesday, January 28, 2009

singa ke naga?

ape name tarian yang chinese slalu buat during CNY tu?tarian naga ke tarian singa?tak kire la tarian ape pon, yang penting makhlok tu tadi dtg ofis aku.tapi aku prefer panggil dia tarian singa sebab dia pendek je.kalau tarian naga mesti la makhlok tu panjang..hahahaha

pagi tadi makhlok singe and his team dtg ofis aku.biase la dh bosbos besar sume cine, mesti la si singe tu datang..aku pon dengan excitednye nk amik gambar singa tu.tp dia g masuk ofis bos besar dulu.punye la lame dia dok lepak dalam tu.aku igt bos tgh bagi restu ke ape lame sgt, skali bos dtg dari lua..hahahaha..rupenye bos xde dalam bilik dia pon..penat la makhlok menunggu..nasib baik dia xleh makan org.kalau tak mesti dia dh baham bos aku tuh kot..hahahaha

pastu singe meroundround la ofis aku..bile dia lalu kt tepi aku, aku pon dgn penuh semangat yang tidak tetahantahan mengambil gambar si singe tuh.pastu aku pon posing tepi dia cepatcepat untuk amik gambar dengan dia. one, tu, thri, aku senyom lebarlebar, selebar yang mungkin and snap!fuh sangat besemangat..yela, bukan senang nk dapat begambar dengan singa..hahaha.lepas singa tu blah aku pon dengan banggenye nak menunjuk kat shasha gambar yang aku sempat tangkap tadi.skali korang tau ape yang aku dapat, aku tak amik gamba pon tapi aku merakam gambar makhlok singa tu. pastu dengar jugak suara aku yg kelam kabut..hahaha..nampaknye aku belom ekselen menggunakan hp aku..adeh!frust betol la..

baik la.setakat ini saje repekan aku.bai!

2 comments:

  1. haaa....nak eksen sgt 2...

    trcapture bideo... hihi..

    ;-p

    ReplyDelete
  2. haha..tu la pasal..xretireti nak cek dulu tu..xpe pasni konfem aku bjaye amik gambo ngan singe tu..hehehe

    ReplyDelete