Thursday, January 1, 2009

bilik oh bilik

hari ni seharian aku asik mengoogle je.aku cari bilik kosong area bdr sri pmaisuri and bdr tun razak..adoi penat jarijari mugilku yang kononkonon berlakon comel ni menaip sini sana.tp hasilnya kosong!dh berair mate merenung skrin laptop sampai kakak aku kate "dahdah la tu.cari bilik sampai lupe nk makan.ke nak makan bilik?"..hahaha.mane taknye.celikcelik mate aku terus bukak laptop.tapi bukan utk cari bilik.aku kena pakse scan and print gambar pasport anak sdare aku untuk registration tadika dia.adeke patut akak aku tu.boleh dia tak ingat nak cuci gambar anak dia.pastu terpaksa la bagi gambar yg di print je..ish selekeh betol!mesti cekgu anak sdare aku tu geleng pale..alah, janji ade gambar kn??dulik ape ngn cekgu tu..ngehngehngeh

skarang baru aku tau tak senang nk mencari bilik utk disewa biapun org kate ade intenet sume ade dihujung jari..ahh penipu org yang cakap cenggitu..mane mungkin ade bilik kosong utk disewa dihujung jari aku..xmuat la weiii..hakhakhak..eh bile mengenangkan perbuatan gelak "hakhakhak" ni, tetibe terase rindu dgn anak sdare aku yang sulung nun jauh diperantauan..ape kabar mu disane sayang??hahaha.geli gile babeng panggil dia sayang...

ok kembali kepada topik...

ahh aku bukan ade nk cite ape pon ngan topik tu.diringkaskan cerita,aku cari bilik utk sewa sharian tapi xjumpejumpe.wat penat je la.senangsenang wekeng nati aku g cari dengan kaki sendiri.tak perlu gune jariku yang sedang berlakon kononkonon mugil ni lagi..eh, tetibe terase neves plak nak g keje esok.sedihnya sebab kena bangun awal!!harapharap ade jejake hensem dalam komuter supaya aku tidak tetido.kang kalau aku tetido, dah berdengkur, silapsilap haribulan boleh mengigau buat tendangan sidekick kt org sebelah..takpon tetibe menjerit "angkat tangan atas kepala semua!!" [ni mengigau jadi perompak ke polis aku pon takpasti]..ish,bukan setakat burok perangai,burok reputasi tapi burok padahnya..hahaha..noddy, kau mengigau terukteruk lagi kah sekarang??agagagaga.pengantoian yang sangat sempurna.maafkan aku noddy...

p/s: terima kasih kawankawan yang telah dipakse rela oleh aku untuk mengview belog aku.bile sudah view wajib meninggalkan komen..hahaha.aku memang kawan yang kaki paksa kalau korang nk tau..tapi aku tetap sayang kawankawan aku..ekekeke

12 comments:

  1. www.sewa.com.my

    www.sewabilik.com

    good luck! :)

    ReplyDelete
  2. aku drop comment nih!

    haha...

    welkam 2 blog world!

    bes ke blogging? hehe

    eeee...sonotnye dh keje....gudluck ea!

    1 more... slmt mencari bilik...

    ngeeeeeeeeeee.....

    ReplyDelete
  3. oooooit...
    tu lew bila kita dua nie nk dpt umah sewa...

    ReplyDelete
  4. dpt gaji 1st wat kenduri utk kiteorg sumer...hehehe

    ReplyDelete
  5. ahh korang ni..aku sedang sengkek ni..ade sapesape mau tlg bagi bantuan kewangan??hahaha..emmy and nad, sile bekerja cepatcepat untuk menbantu aku.manakala shoot kongsi2 sket la duit pt tu..hehehe..shasha xpe,dia blanje aku stiap ari mulai isnin ni..ngengenge..bahagianye idop kalau begitu..korang cepatla membahagiakan aku~ ekekeke

    ReplyDelete
  6. farah!
    aku br tjumpe blog ko ni

    ReplyDelete
  7. ai ko ni iylia..nsb baik terjumpe jgk..hehehe

    ReplyDelete
  8. salam..
    farah,dh keje ek?
    kt u mobile yg kt times tuh ker?
    wah,best nyer dh keje..
    nwy,hv a nice day..

    ReplyDelete
  9. yerp..yg kt times tu.xbes pon..pnt..huhuhu

    ReplyDelete
  10. hOi nenek! manyak tu je tulis pasa yan. meme kupik. meme kupik. tu sah tkt ke-gle-me-ran yan menggugat dirimu tu. hahahaha. tOw takOt.. hehe!
    :P

    ReplyDelete
  11. heh!perasan betol pian buncit ni..hahaha

    ReplyDelete