Thursday, January 22, 2009

angan angan mau pergi melancong

semalam aku bace berite harian online..iye sekarang aku rajin betol membace online sokkabar sbb nk tau psl palestin..lepas bace ceritecerite tragis tu, kemarahan aku pade israel akan meluapluap..rase mau mengamok taim tu jgk..dem u israel!!tapi smlm tak banyak pon psl palestin.byk psl obama menjadi presiden US.make aku pon takla mengalami amokan yg melampau.disamping itu juga aku turut berbahagia melihat muke markmie terpampang di sokkabar tu..ekeleh blagaks la tu muke masuk paper~ hahahaha [bercakap dalam hati dengan nada penuh jeles]

dalam dok exploreexplore bharian tu aku tjumpe la artikel pasal amsterdam..wah ia sangat mengegarkan jiwa aku!make aku pon mendapat kerajinan yang luar biase untuk menggoogle about amsterdam..adush amsterdam sangat menarik!aku memang mempunyai citecite murni dari skolah dulu lagi untuk pergi melawatlawat italy..siap brangan nak g honeymoon ke venice lagi..waa tersangat la romentiks~~~ahaks!!hehehehe

lepas tu aku dengan pantasnye bertanye rakanrakan di ofis macam mane nk buat pasport..yela aku kan becitecite nk pegi bejalan jauhjauh tanpe mami aku.setakat nak gi dekatdekat tu xrock la ade pasportpasport ni..hahaha.aku slalu ikot mami aku g shopping kt oversea tanpe pasport..alaala penganas sket la.silapsilap aribulan kena kejar ngan kastam..hahaha.tapi aku takla pegi membuat keganasan.aku orang baikbaik ok! ;p aku just ikot mami aku pegi shopping beras, toto, buah 'pauh', sabun blablabla..byk lagi la barangan di beli sehingga penuh satu perahu..hahaha.hebat tak pengalaman aku?pegi shopping kt oversea beb!naik perahu lagi tu..so tanggapan korang bahawasenye orangorang kaye sahaja mampu pergi menyopping di oversea adelah salah same skali.aku siap beli barangan dapur lagi kt oversea.ape nak heran..hahahaha.

pixas kt bawah ni adelah lawatan aku dan rakanrakan aku ke jepun 2 hari lepas.nikmati wajahwajah indah kami..
amaran bebahaya: jangan sesekali pecaye dengan katekate aku yang penuh tipu muslihat.

kenderaan kami sepanjang berada di sana selama
beberapa jam


ohh indahnya bunga sakura..


shasha yang sangat excited dengan lawatan
pertamenye ke jepun


aku juge sempat bershopping di watson jepun.
murahmurah barangnye!aku kan memang suke shopping di oversea..

ok la.sekian saje untuk post ini.bai!

7 comments:

  1. wah jePun Lew sgt..bukan singa tu kat China byk.
    ko sLh Melawat teMpat ka....

    ReplyDelete
  2. ehh bukan.ni jepun.ko dh lupe ke?kan baru g je..apelaa..hahaha

    ReplyDelete
  3. meme dok paka gawa la u ni. doh la plawok ko para pembaca, siap ado gmba palsu lg. doso woo. hahaha. tgk supo i ni, xplawok2, jujur jah oyak g oversea.. hahaha!
    (tu tObat meroh tlinga jelesss tu! hak3!!)

    ReplyDelete
  4. eii plis la.stakat g egypt ape kelass..i konfem g la bile g mekah nati..hahaha

    ReplyDelete
  5. woh sedapnye gi jenjalan.nk ikotttt~

    ReplyDelete
  6. hahaha..jom2 pergi bejalanjalan dengan aku..syada kalo nk g jepun roger aku je.anitaim bleh bwk..hehehe

    ReplyDelete