Tuesday, January 20, 2009

Acare godamgodam henfon

ahahaha..saje je mau belagaks sket. i got nu hp!! :))))
maaf ye sape2 yg terase jeles dengan diriku ini espeseli anak sdare aku [bia aku gelarkan dia buncit] yg rajin betol membace belog aku ini..pastu komen merepekrepek.porahcitt betol..hehehe

so smlm acare aku godamgodam hp baru tu..ngehngehngeh.terase jelik dengan diri sendiri bile mau menggunekan hp baru tersebut.last aku bli hp 5 taun lepas.ko bygkan la kecanggesan teknologi hp lame aku..hahahaha..terkialkial jgk aku nk gune hp baru tu..nasib baik aku ade keberanian mahu menggunekanye.tidak seperti cerita noddy psl mak dia dulu yang takuttakut nk gune komputer sbb takut meletop..hihihi.tp skrg aku yakin mak noddy lg advance dari aku..shabas inspektor shahab!!hahaha.sgt kelakar menggunakan words ini.kalau korg peminat cerita hindustan, korg akan tau tentang "shabas inspektor shahab" ini..

ok berbalik tentang hp baru yang aku cinta sepenuh ati tu..hehehe
sbnrnya kalau ikot aku aku masih cintekan hp lame aku yg canggih tu..huhuhu.tp disebabkan aku dpt simkad u mobile yg aku warwarkan b4 ni, aku dengan 'terpaksenye' membeli hp baru.simkad tu cume bleh digunekan dgn 3g fon.ahh u mobile mmg suke dengki dengan aku.suke buat aku jadi papa kedana.dh la potong gaji aku!demdemdem!!!

tp aku musykil jgk dengan diri sndiri.adekah aku terpakse membeli hp tu??sbb seigt aku mase aku beli hp tu, aku xboleh brenti senyum.serius!aku senyum je macam orang terkena strok mulut..sepanjang proses pembelian sehingga la aku bejalan menuju ke kereta dan seterusnye masuk dalam kereta dan mebelekbelek hp baru itu..aku masih senyum.dan sekarang pun aku sedang senyum sebab teringatkan 'pengalaman manis' itu..ahh inikan penangan membeli hp baru..hahahaha.ia sangat indah!

ehh dah la.ape la yang aku merepek ni.aku mau pergi lunch.mau merase bubur nasik dekat food court bts yang mahal itu.namun aku tiada choice lain sbb kt situ je ade bubur nasik yg dikatekan sgt sedap.bile makan pasti akan makan hingga 'licin dalik'.aku pasti akan makan hingga 'licin dalik' jgk kalau xsedap pon sbb aku tesangat lapa sekarang..korang tau ape itu 'licin dalik'.?taktau sudah. aku malas nk cerita sbb aku sgt lapar..ok la.bai..

8 comments:

  1. hahaha. strok mulut paling tak boleh blah. weh. jangan belagaks ok. aku juwe bakal beli hp baru. tapi mungkin lambat lagi. banyak lagi barang dalam wishlist aku ni. nak tolong tunaikan? hehehe.

    ReplyDelete
  2. hahaha.banyak buruk![tanak cakap byk cantik sbb nati mu prasan]..aku sedang miskin sekarang.bantui aku..[nada org meminta sdekah ni]..huhuhu

    ReplyDelete
  3. gomdam hp sampai gambo ak ko buang.. kalo pn x suka ak x yah lew delete tMn nyer gambo

    ReplyDelete
  4. hahaha..aku terlalu terer menggunekan hp tu smpai tdelete gambo2 ko..

    ReplyDelete
  5. tu beli hok maha2 tu panda guno dok tu. ke licin dalik ke yyh duk delete bndo2, saloh teke pnya pasa. hahaha.
    btw, yan oyak ko umi yyh bt blog. dio kata pandai doh noh la ni mem-belog. terpengaruh nga saing la tu. nt dio nk komen2 nt. buleh la yan gu nga dio. wahahaha!

    ReplyDelete
  6. ceh..jangan komen merepek2 jah..puji banyok sikit.baru boleh bagi pujian..sile la ajak kwn2 yan yg xbest tu dtg melawat belog yayah yg best ni..heheheh

    ReplyDelete