Wednesday, February 4, 2009

credit for shasha

post ini wujudkan khas untuk memujimuji shasha..shasha comel, shasha kiut, shasha baik, shasha kawan yg sangat bermurah ati, shasha itu, shasha ini, blablabla.......
ade sapesape yang mau mendapat pujian dr aku sebegitu rupe?boleh tp sile belanje aku di rumah encik kenny..setiap pujian ade hargenye ye..ngehngehngeh.

baik.ini stori diatas pelakuan pelik aku diatas..lunch hour td shasha membelanjekan sebahagian kecil [iye sebahagian kecil sahaja sbb dia mengarahkan aku amik air yg paling murah..hahahaha] koleksi wang peribadinye utk aku..shasha sgt kaya.maka aku berdoa dia akan lebih kaya selepas ini..bile shasha kaya, sebahagian kecil pun akan menjadi sebahagian besar bagi aku..hahaha..

ini kali kedua aku mkn kat rumah encek kenny..dulu mkn dgn iylia n shaz.order bkn main.bile dapat bil, kami xpecaye jumlah dia..siap suh kira smula..hahahaha..iylia, adekah ko masih igt ekspresi muka kite time tu??agagaga..lepas tu serik utk masuk.tp hari ni shasha mengembalikan kekuatan lutut aku untuk memasuki rumah encek kenny..owh encek kenny, ayam-mu sgt lazat!nyumnyumnyum..hehehe.lebih enak lagi bile kami dpt diskaun 20%..mungkin sbb kami terlalu jelita.tu pasal dapat diskaun..kahkahkah.oleh itu sesiape yg mau makan di rumah encek kenny, sile la jemput kami.konfem ade 'diskaun kejelitaan' itu..hahahaha

oke la..aku ade byk kje yg sgt susah-utk-dilaksanakan..maka xleh nk bercerita panjang..saksikan wajahwajah jelita kami sepanjang berada di rumah encek kenny tadi..gambargambar tu disusun mengikut teknik penceritaan yg sgt bekesan..make korg pahampaham sendiri la ye..huhu

bai

12 comments:

  1. yo lepas nie kamu plak blanja ak..haha moga2 kamu cpt kaya...

    ReplyDelete
  2. hahaha..kena menunggu aku kaye tuh..sian betol jadi kt ko..hihihi

    ReplyDelete
  3. Of Course la aku igt Farah kenangan di rmh encik kenny.
    rs cm nk tklua bijik mata aku ni ms tgk bil.
    skrg ni msti dh lg mahal

    ReplyDelete
  4. hikhikhik..jomjom pegi ngn aku..nnt dpt diskaun.xperlu risau ekspersi muke telebih lagi..hahaha

    ReplyDelete
  5. hehe..mari che pa ke rumah encek kenny..ko blanje aku la skali skala..hehehehe

    ReplyDelete
  6. wohhh. sedapnye farah. blanje aku pulok!

    ReplyDelete
  7. org yg bekerjaya yg harus blanje..ahaha

    ReplyDelete
  8. mu la blanje aku..nnt aku sponsor diskaun 20%..hehehe..jom2 makan kt kenny r.aku dpt murah sikit.tp kt times square je la..huhuhu

    ReplyDelete
  9. hahaha..sungguh kijam bile memikirkan gajiku yg kecil ini mau membelanja korg..ngehngehngeh

    ReplyDelete
  10. cakap hai kat member ko..hahah..

    ReplyDelete
  11. hahaha..baik2!kalau nk klua ngn member aku aku bleh tlg ejas.tp kena bawak aku skali g makan2 kt tempat mahal2 jee..hahahahahaha

    ReplyDelete