Friday, February 13, 2009

jangan perasan sangat

aku cukup menyampah kepade org yg perasan sangat.bukan maksud aku perasan cantik..owh itu adelah normal sbb aku juge seorang yg perasan..hahaha.yela kalau aku xpuji diri sendiri sape lagi nk puji aku..aku bukan org yang cantik seperti rozita che wan maupon bijak seperti farahah..eh farahah bijak ke?hahahaha..kan aku kate aku ni perasan...

entri ini tiada kaitan dengan aku.cume ade sesuatu yg menggangu fikiran seseorg yg aku kenal.kalau aku jadi dia pon fikiran terganggu jua.namun kepade sesiape yg merasekan dirinye terlibat, sile abaikan syetansyetan puaka niyang rapik itu..kepade puaka niyang rapik, jangan perasan sgt.bukan kamu sorg yg punyai akal fikiran yg kreatif dan inovatif ok?
sekian.

bai!

1 comment:

  1. hahaaha. puaka niyang rapik suka mencarut uuuuuu... boleh jalannnnn!

    ReplyDelete