Monday, February 23, 2009

bercakap manis

entry ini bukan untuk mengutuk org yang bermulut manis. apetah lagi orang yg mulutnya berbau. entry ini untuk shasha yg manis sempena besday dia arini. kami lunch di sweet chat..itulah bercakap manis tu..ngehngehngeh.kami dh lame nk ke sweet chat tapi hari ni baru kesampaian.b4 ni kalau nk naik lift mesti aku n shasha akan sibuksibuk memilih makanan ape nak makan kt restoren tu sbb tgk iklan dia kt depan lift..hahaha.salah satu rahsie pengiklanan yg berjaye..hihihi

makanannye memang sewitsewit tapi hargenye tidak berape sewit..wuwuwuwu..tapi xpe la.demi shasha aku sanggup korbankan duit aku yg dah tak brape nk ade tuh..hahahaha.apeape pun, happy burfday to u sha.semoge panjang umo untuk menemankan aku bekerja dan dimurahkan rezeki supaye dpt belanje aku lagi..hahahaha.ucapan terpenting, semoge cepat bertemu the one..hehehehe..nanti dapat gaji aku belanje ko oke? XD

bai.



No comments:

Post a Comment