Wednesday, February 18, 2009

kadangkadang aku sakit mental

Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


#dayang nirta#
dayang ini adelah kenalan lamelame aku.aku kenal dia sejak kt matrik lg.lepas tu 'termasuk' u yg same pulak la.hobi dia becakap tanpe henti, suke kelip mate lamelame and dengar lagu yg disukainye secare repetition yg menggile..hahahaha

#shasha#
shasha pula adelah kenalan ketike di u..dulu dia sombong gile.asik kawan ngn klikklik dia je.takpernah ade hati nk tego aku sbb dulu aku g bilik dia utk sembang ngn syura pon dia buat xtau je.gilegile punye buat xtau tp 'terLI' sekali la pulak.suke masak megi dengan meletakkan pelbagai lauk pauk didalamnye, downloader yg paling berjaye yang pernah aku kenali and kadangkadang blur xtentu pasal..hahaha

#my 10 randomness#
~ sedang obses kepade facebook
~ kadangkadang merasekan dirinye ade mental illness sbb becakap n gelak sorangsorang esp bile mandi..[noddy pun ade hobi pelik ini.tp dia lagi kronik..hahaha]
~ bile lalu tempat busuk n kotor akan tahan nafas selame yg mungkin and buatbuat kabur mate walaupon dh pakai spek
~ senang terpengaroh dgn certain2 perkare and org..antare org yg kuat mempengaruhi aku ialah noddy and natra.kalau xknl dorg aku adelah budak baik!hahaha
~ suke bace entry yg telah di post kt belog ini secare berulang kali utk mencari kesalahan ejaan
~ kondisi wajib bile melipat baju adelah baju yg dilipat mesti same size. [sekali lagi perlakuan aneh]
~ susah nk igt name org.kekronikan yg ketare skrg, aku asik tak ingat name bos besar aku..quad ke choi?hahaha
~ cukup bengang bile orang marah pastu tekan 'enter' kuatkuat..hoi kau apehal?!
~ agak bermate duitan.buktinye ialah bedasarkan motto terkini aku:"Whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop"-Blair Waldorf
~ sekarang xleh nk buat keja sbb vb aku nk registration key and aku end up buat tag ni sbb taktau nk buat ape..hahahaha

#hanya buat kalau korg rajin + takde keja mcm aku#
~syada
~ada
~che pa
~mazni
~shoot
~kak iez

9 comments:

  1. ak tau sape suke tekan "enter" KuAT2 tu..
    Quad Lew Name Bos DEpt kiTe

    ReplyDelete
  2. hahahaha..bagus la kalau ko tau..harapharap dia xbace belog aku..keskeskes

    ReplyDelete
  3. eleh McM lew tiMe tu ko rajin tegor ak..

    ReplyDelete
  4. muke ko serius mcm hape.cari padah ke nk tego?hahaha..

    ReplyDelete
  5. yeke kadang2 jer sakit mental?huhuhu

    ReplyDelete
  6. nih aku tag ko gak..
    hahahha
    meh klik sini

    ReplyDelete
  7. thnx farah...aku sdh prnh wat r...nnt aku update leteak mne ko skali sbg pemberi...tq2...

    ReplyDelete
  8. syada: cis!aku updet jela nnt entry nih letak name ko..hahaha..kadangkadang aku rase mmg aku setiap mase sakit mental..kahkahkah

    che' pa: kalo mls xpe..kan aku cakap "hanya buat kalau korg rajin + takde keja mcm aku"..hahahha

    shoot: baiklah! XD

    ReplyDelete