Sunday, January 6, 2013

Swimming Class

Finally saya jumpa swimming class for babies!

Lebih menggembirakan, dekat sangat-sangat dengan rumah saya!!

Fateh sangat suka main air. Maybe sebab masa pregnant dulu saya selalu terjun kolam kot. Even now, if ada kelapangan memang saya akan bawak Fateh pergi swimming.. He loves swimming so so much. Sampai kecut-kecut kaki pun taknak naik lagi..


Saya start introduced swimming activity to Fateh since he was 4 month old. First time masuk kolam dia dah pandai gerakkan kaki and tangan. Amazing sangat-sangat. Saya ada tengok jugak kat YouTube macam mana nak ajar baby swimming tapi takut nak buat. Anak kot.. Kang jadi pape menyesal mokkk..wuuu. Lepas tu try cari swimming class for babies tapi takde. Alhamdulillah semalam masa bawak Fateh pergi swim, nampak trainer tengah conduct class for baby. Macam orang mengantuk disorongkan bantallah.. Terus ambik nombor phone trainer tu and call her..

Insyaallah Fateh akan masuk swimming class tu start next weekeend. I hope that Fateh will be a great swimmer someday.. hehe :)

No comments:

Post a Comment