Wednesday, January 16, 2013

Chef Fateh Hilmi

Saya selalu perasan baby ada satu fasa suka main masak-masak.. Habis periuk belanga jadi mainan.

Fateh sedang melalui fasa tu sekarang..


Instead of segala jenis toys yang ada kat rumah, he insist to play with besen sayur mama. So I let him borrow one of my besen sayur for about 2,3 months. :p

Sekarang kalau kita pergi dapur dia pun sibuk jugak. Merangkak kemain laju nak ke dapur. Risau betul sebab kat dapur ada barang-barang kaca, barang-barang tajam dan seumpamanya. Dah pernah pecah pun 1 botol kaca. Lepas tu semua yang kaca-kaca saya sorok kat belakang. Dah la dapur saya tu comel yang amat. Tak de ruang nak sorok-sorok sangat  pun .. :(

Saya dah bagi bagitahu bibik jangan masuk dapur kalau takde hal penting-penting time saya pergi kerja. Hopefully bibik dengar kata...

No comments:

Post a Comment