Tuesday, April 28, 2009

beberapa jenis kegilaan manusia

semalam ade grand opening krispy kreme's outlet. since this the 1st outlet kat malaysia so, dibuat agak grand la walaupon pentas dia kecik cinonet..kedekut pentas betul.tapi yang menariknya, the first 300 customers akan dapat free gift.dapat la makan donut free and mug.. OMG AKU SUKAKAN FREE GIFT!!hahaha. maka aku ngn shasha dgn penuh bersemangat dtg kerja pada hari semalam.skali pukul 9 kami smpai di bts, orang dah penuh beratur panjang.cis betul..tapi kami turun jugak pukul 10.tgk noreen aziz menyanyi-nyanyi.suare dia mmg superb.adelah dimaklumkan mulai semalam aku mengagumi noreen aziz..ahahaha.disebabkan kusyuk tengok noreen aziz menyanyi, kami terlupe nak beratur.maka terlepas la nak dapat donut free and mug. kalau x boleh la shasha ganti mug dia yang ade 2 partitions tu..hahaha..ko penah tengok mug yang ade 2 partitions? mesti x kan?shasha sorang je ade mug macam tu..hohoho

kt sini aku dapat saksikan beberapa jenis kegilaan manusia.
  1. 1st customer sempena grand opening tu dah tunggu kt depan kedai tu selama 3 hari.makan tido berak kt depan tu. eh tak.dia berak kt toilet.menurut maklumat yang dipercayai setiap kali dia g toilet xsampai 15 minutes.kegigihan dia membolehkan dia menang golden ticket which is 1 year supply..gila betul dok depan kedai tu 3 hari..mmg betul-betul gila.dan hadiah dia pun gila. 1 TAHUN DONUT PERCUMA!!*pengsan* hohoho
  2. aku n shasha turut menjadi gila sebentar sbb turut memeriahkan suasana dengan beratur panjang gila time lunch semata-mata nak beli donut manis tu.padahal time tu perut dah buncit selepas melantak semangkuk besar nasik enak kt mr. ramen.dan kami bukanlah pencinta donut sangat untuk berkorban masa beratur panjang macam tu. ini lah dinamakan godaan nafsu..hahaha.
  3. ade customer yang membeli smpai habis 4, 5 ratus..anehnya manusia membelanjakan duit sebanyak itu untuk donut..agak gila la bagi aku yang sentiasa miskin ni.hohoho


13 comments:

  1. waaahhh lamanye tak makan donut.....
    *teringin*
    gulp.
    hihi

    ReplyDelete
  2. hahah! bakpe mu x bratur 3 hari jgk? tapi x bebaloi la kan. beratur 3 hari, gemok sepanjang tahun. hahahaha! mujo mu x dpt hadiah tmpt pertama tu :)

    ReplyDelete
  3. @ada: mmg dahsyat..perlakuan aneh manusia mmg macam-macam jenis..ahahaha

    @dnasura:buat je donut sendiri.lagi berbaloi..hohoho

    @noddy:aku rela gemuk demi donut free..hahahaha

    ReplyDelete
  4. ak sedih laa.. ak x dpt mkn donut ak nk.. coz donut sedap kena hentam nagn bos n edwin... sob2

    ReplyDelete
  5. p/s by the way mug ak mmg special...jgn main2

    ReplyDelete
  6. hahaha..tau xpe.nasib baik aku sempat berjuang demi donut almond idaman aku tuh..hohoho.
    nanti ko taknak guna dh mug tu serahkan pade muzium.mesti jadi barang antik..hahaha

    ReplyDelete
  7. jgn2 ko la makhluk yg mjadi penunggu selama 3 hari tu..

    ReplyDelete
  8. aku xrela xmandi 3 hari oke?bukan macam ko..hahahaha

    ReplyDelete
  9. aku tau ko sggp x mandi selame 3 hari tu..aku mmg pandai menilik..

    ReplyDelete
  10. ko menilik gune hantu raye..konfem la salah..khurafat!hahaha

    ReplyDelete
  11. semalam aku pun kempunan donut JCo kat sunway.

    ReplyDelete
  12. kesian..ko balik buat donut sendiri la..nati aku g rase bleh beat JCo x..ahahaha

    ReplyDelete