Tuesday, April 14, 2009

semoga aku dapat duit dari langit

sape taknak duit angkat tangan??
kompem xde orang angkat tangan punye..aku siap akan angkat kaki blah dari situ kalau ade orang tanya macam tu..tapi kalau ade yang takmo duit, harap sedekahkan kat aku.besar ganjarannya diakhirat nanti..huuu

sekarang ni aku sangat lah miskin..inilah akibatnya kalau shopping tak reti budget..cis betol la kt semua shopping complex kat kl ni..apehal korang jual barang best-best sangat?xpasal duit aku dh tinggal cukup-cukup makan je..hadoi..

setiap pagi bile celik mata aku akan kira berape hari lagi nak gaji.aduh, sangat kronik!dan juga aku tak henti-henti berdoa semoga Allah menurunkan beberapa ketulan duit dari langit untuk aku..

rezeki macam menjauhi aku sekarang..nuffnang ads pun xbrape nak muncul dah kt blog aku.apelah nasib diri.sudahla miskin, gemuk pulak tu..
cepatlah 27 hb menjelma..semoga pade hari tu aku akan berduit sikit dan lebih kurus.

bai!

10 comments:

  1. jom berbudget duit.... ko ngan kita senasib

    ReplyDelete
  2. setiap hari kite hanya makan roti murah.
    benefitnya sgt besar --> jimat duit + kurus..
    hehehehe

    ReplyDelete
  3. smoga ko cpt kurus..
    muahahaha :D

    ReplyDelete
  4. oh terima kasih atas doamu itu..ahahaha

    ReplyDelete
  5. kalau nak cari duit lagi banyak .. buat la bisnes. takde la boring asyik nak tunggu gaji masuk kan?

    ReplyDelete
  6. aduh terkesima sebentar..ahahaha
    akan ku pikiri suggestion itu.. ;p

    ReplyDelete
  7. duit nuffnang mmg lambat dik oi...
    akk tunggu setahun baru la nampak bunga2x cinta..
    yg penting kena rajin update blog..
    n hit blog pun harus memuaskan!!

    caiyokkkk,gambatee..berusaha!!!!

    ReplyDelete
  8. uhuhuhu..
    xpe lamabt..jnj dapat ;p
    tenkiu2 atas sokongan padu itu XD

    ReplyDelete
  9. hi farah..tetibe trbc entry kali nih..
    zaman resasi skrg mmg dasyat pon..
    gaji 2k cm 1k je kot..cm air mengalir ek..
    Rs cm baik balik kg tanam jagung je kan..hehehehe

    ReplyDelete
  10. itu la..
    mlg kite abis blajar time2 cenggine..
    tapi nasib baik ade kerja jugak..
    huhuhu

    ReplyDelete