Thursday, May 14, 2009

perihal kereta

hari ni aku kedemaman. risau jugak kalau terkena jangkitan swine flu. xlarat eh nak menyamak ateri darah aku.. ahahaha.. tapi kalau terkena jangkitan tu mesti glamer siot. orang pertame terkena jangkitan virus H1N1 di malaysia.. wahahaha.. xrela aku glamer macam tu. ;p disebabkan tidak larat utk membuat keja maka aku just tenung2 je skrin laptop. ahhh sungguh xlarat rasenya!! sekarang kan kecoh pasal pemanasan global. tapi dlm ofis aku sejuk macam kutub utara, kutub selatan. panas sejuk, panas sejuk buat aku demam.. :(

ok itu sekadar intro meluahkan perasaan..
sekarang ni ramai kawan2 bli keta. maklomla masing-masing dh keja. ayu, fahmi, dayang, along, shasha n ramai lagi la yang berplan-plan nak bli keta. aku?? xmo la bli lagi. aku nak enjoy2 dulu ngn duit sekangkang kera tu.. ahahaha. kang dh bli keta nanti xpasal je aku jadi kurus. aku xsuka kurus. aku suka gemuk..[dan-dan je tuka statement] hahahahaha.

kalau cakap pasal bli2 keta ni aku ade impian tersendiri la.. cewah impian tuh..
mula2 aku nak no plat aku WWW 444. kuat gila berangan.. hahaha. harap2 no tu xde menjadi rebutan so xde la mahal sgt aku nak amik no plat tu.. lagipun orang cine xsuke no 4. nnt mati dorang kate. bagus la dorg xsuke. kurang pesaing aku.. hehehe. nanti bile korang tengok plat keta WWW 444, keta aku la tu.. fuhh sungguh bergaya.. so, sekarang ni kalau orang tanye bile aku nak bli keta, jawapan aku adelah "tunggu plat WWW". kukuh kan alasan aku tu? hohoho..ok, beralih kepade angan-angan aku yang kedua. berikut adelah kereta idaman aku..



hahaha.. maafla. aku mmg suke berangan tahap gila punye.. aku paling suka keta honda civic type R.. kalau aku kaye mmg aku akan bli sbijik. tapi malangnye aku xkaya. so, sape-sape yang rase dirinya kaya tolong bagi hadiah kt aku keta tu ok? balasannya, aku bagi mms senyuman manis aku kt ko stiap hari.. wahahaha.. tapi kalau ko xmampu nak blikan aku keta 200k, ok la.. just blikan nisan latio sport yang begitu menggiurkan itu!! itu cume 90k++ je.. ;p PLEASE PLEASE PLEASE!!! kalau ko bagi ko memang CANTIK-BERGAYA-JELITA-KACAK-HENSEM.. aku xpernah menipu tau..

sian aku.. nape la aku suka keta mahal2? 90k adelah mahal bagi aku yg tidak berduit ini ok?? T_T duit dlm simpanan utk membeli kereta pun baru ade RM0.00.. hahaha.. nampak gayenya xdapat la aku bli keta mahu-bagai-nak-mati aku tu bile plat WWW menjelma. T_T

p/s: abang ipar aku berbisnes jual keta 2nd hand.. nak keta ape cakap je, semuanye ade :) so sape-sape yang mahu bli keta boleh la bgtau aku. harga boleh nego. ala harga kawan-kawan aku bagi kt ko.. ehehehe ;p

13 comments:

  1. nak mazda rx8....ade x? hihihi....

    weyh2....swine flu ek...haha

    ReplyDelete
  2. ceh~
    cm kedai kete ko je ko buat..
    sonang lenang nk bg diskaun..
    heheheh :p

    ReplyDelete
  3. @nad: kalau nak boleh aje.. :)

    @syada: sbb kawan aku buat2 la macam kedai aku sndiri..ahahahaha

    ReplyDelete
  4. wahh kwn2 ku suma da nk berkereta. aku keje pon blom lgik. huhu (T_T)

    miss farah.. mmg mcm kdai kete la post ko kali nih. promote nih mesti de komisyen nih. nnt leh msuk tabung kete impian. (^_^)

    ReplyDelete
  5. hahaha..tu kalau ade yg nak membeli.tapi xde pun yang nak membeli lagi nih..xcukup bakat nak jadi promoter..hohoho

    ReplyDelete
  6. waaa.......
    gmbr kete belah kanan tuuu..
    nissan impuls latio sports kaler putih kete akuuuuuu..
    anyone yg da keje..belikn tuk aku plizz...huhu

    ReplyDelete
  7. paah..ko amek la honda civic..
    nissan impuls latio sport tu bg aku je..ehe

    ReplyDelete
  8. hahaha.. ko agak2 la nak suruh aku blanje pun.
    kalau aku bli 1 percume 1 aku bagi ko oke? hehehe

    ReplyDelete
  9. yeke ada harga kawan kawan? ekekekeke.. cam best je tu

    ReplyDelete
  10. askum hai farah?tak pe lah klu berangan suma org ada angan2 tau mcm aku..aku pun da angan2 nak beli keta tau..aku nak MINI COOPER S..cute siot lerrr..meleleh nengoknyer...hahahaha...

    ReplyDelete
  11. @ faizal: kalau dh macam best tu ape tunggu lagi.. cepat2 order..ehehehehe

    @ncssmnja: minicooper pun kiut.but kecik utk aku yg gemuk ni. ko mesti kecil molek so sesuai la..ehehehe

    ReplyDelete
  12. kasik address your brother, i'm interest

    ReplyDelete
  13. err bagaimana ini. dia takda blog mahupun fb..huhu. ok kasik no fon je bole? kosong.satu.tiga-tiga.tiga.lapan.dua.empat.lima.empat :)

    ReplyDelete