Saturday, June 12, 2010

i'm not childish anymore?

hello!

wah, such a long time tak update blog. semangat berblog saya hilang tiba-tiba hilang lah. hilang ditiup angin semilir. cheeewah. berjiwa sastera seketika.. kekeke. tapi hari ni sebab saya terlampau bosan; tak keluar pergi mana-mana pun, so saya gagahkan diri saya yang sememangnya dah gagah bak badang ni untuk update blog.. ahahaha.

ok sekarang ni sambil type-type saya tengah fikir nak tulis update pasal apa. seriously, saya memang tak ada cerita menarik lah. ahh my life really dull now. baru saya realize. no wonder la one of my friend said i look like makcik-makcik. tapi tak apa. i take that as a compliment. kiranya saya nampak matured la kan. dulu-dulu saya selalu dengar orang cakap saya ni childish. sekarang dah ada changes. bagus-bagus!! but still, saya rasa kejam betul la compliment itu.. hahaha. ini ciri-ciri orang tak boleh menerima hakikat. jangan sesekali tiru perbuatan ini di rumah mahupun di office.. :P

oh ya, sekarang saya giat membina stamina badan sebab nanti saya ada 1 ujian ketahanan fizikal. tapi saya sangat malas. saya just buat senaman dalam rumah je.. hahaha. untuk perangai ni, saya salahkan natra sebab ini adalah jangkitan dari dia. natra ialah one of my housemate masa kt uni dulu. dia adalah aneh ye. antaranya pasal buat lompat-lompat dalam rumah hingga bergegar-gegar tu la. and banyak keanehan dia yang saya tak jumpa kat orang lain. hahaha. natra, if you read this, don't be mad at me. i love you babe :D

ok lah, saya nak tengok world cup jap. as for now, saya tak sokong mana-mana team. just tengok je and gelakkan team yang kalah.. hahaha. nanti bila dah tau team mana yang menang, team tu lah saya sokong. ini baru dikatakan semangat yang tidak mengenal erti kekalahan kan? kekeke :P

bye!

5 comments:

  1. mende mung x kebudak-budakan lagi dah? contoh kebudak-budakan: bile ade team menang baru nk sokong. ceh ceh. macam budak kecik tak nak kalah! hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha. ok la tu. buat apa nak sokong yang kalah kalau boleh pilih team yang menang.. kekeke. :P

    ReplyDelete
  3. lama betul x update!! hahaahahaha!!! tabiat aneh tu aku stil warisi sampai skarang! sungguh setia

    - nAtRa -

    ReplyDelete
  4. natra: hahaha. rindu la nak dengar ko lompat-lompat dalam toilet. sangat gigih!! aku akan berusaha segigih itu jugak!!

    shasha: puan farah? rasa macam pengetua sekolah pulak bila orang panggil macam tu.. hahaha

    ReplyDelete