Monday, March 22, 2010

No sweat!

sweet dan sweat. 2 perkataan yang cuma berbeza 1 abjad je namun dari segi meaning, besar perbezaannya ye kawan-kawan. sweet itu maksudnya manis, comel lote dan kiut-miut. sweat pula maksudnya peluh, busuk masam, tak comel dan pastinya tidak kiut juga.

urgh! memang sungguh tidak kiut lah kalau berpeluh especially kalau bukan time yang bersesuaian, contohnya ketika sedang berlakon filem romantik bersama Edward Cullen.. okay, itu contoh yang merepek. contoh yang paling bagus untuk ditonjolkan disini ialah macam masalah yang dihidapi oleh saya sendiri. saya biasanya akan berpeluh ketika menghadiri interview! sangat tak rela okay. tapi nak buat macam mana??? definisi peluh bagi saya ialah salah satu makhluk yang tak faham bahasa. orang cakap jangan keluar, jangan keluar nak keluar juga. haih! jatuh saham tau kalau tetibe interviewer tu ternampak baju basah kat celah-celah ketiak tu.. ish-ish-ish.. alih-alih kerja tak dapat, saham pun jatuh.. maka saya hilang keyakinan diri untuk pergi interview mahupun berlakon bersama Edward Cullen.. T__________T

tapi itu dulu. now, i don't think sweating is a problem anymore! anda tahu kenapa? ok pejam mata, satu, dua, tiga...





JENG JENG JENG!!
ADIDAS ACTION 3

wah, inilah produk yang akan mengubah masa depan saya, anda, anda dan anda juga! lihat saja packagingnya, begitu anggun sekali. pasti pemakainya juga akan menjadi anggun jua. disebabkan keanggunan dan kemujarabannya jugalah produk ini telah menjadi salah satu sponsor untuk Project Alpha Season 2. wow kelas gitu.. saya difahamkan bila kita memakai Adidas Action 3 ini, akan terasa lebih nyaman dan peluh akan takut-takut untuk keluar. ini kerana produk ini ialah anti perspirant, anti transpirant, anti odour, anti bla bla bla.. heh semua yang tak baik semua dianti oleh beliau lah. bagus betul la adidas ni. nampak gayanya harus mencuba Adidas Action 3 dengan segera. kamu semua pun sama la, harus mencuba tau. selamat mencuba semua!!!




Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions.


3 comments:

  1. hahaha..ni ko masuk contest projek alpha ke ni weh? huhhu :)

    ReplyDelete
  2. hahaha. yup. sambil2 xde idea nak buat entry pasal ape buat la enty project alpha ni. kalau ade rezeki dapat duit.. kekekeke.

    ReplyDelete
  3. adidas mmg baguz pon. lagipon mmg developed with athletes. aku mmg pkai deodorant ni je skrg. yg lain2 tu tipu aje.xberkesan pon. adidas for women is the best. hahaha

    ReplyDelete