Sunday, March 21, 2010

I'm going to the Gatsby Deodorant Street Fair

ok untuk makluman semua saya telah mengalami pening-pening lalat selama 3 hari. iye 3 hari! kenikmatan cuti hujung minggu telah ditarik oleh sakit pelik ini, tapi saya teguh untuk menulis entry ini kerana saya mahu menyertai Gatsby Deodarant Street Fair (GDSF). maka dalam kepeningan saya ini, saya ingin menyeru semua readers, ayuh-ayuh kita semua ke GDSF ini. tak kira sama ada ketiak anda berbau busuk atau wangi, anda semua layak menyertai fair yang gah ini. iya GAH ya, saya tak bergurau sedikit pun.. anda pasti takkan menyesal. ok dah rasa keterujaannya sekarang? berkobar-kobar dan juga berdebar-debar? now cekidaut this info:

Tarikh : 17 April 2010
Waktu: 10 pagi - 5 petang
Tempat: Berjaya Times Square, KL.

bold lagi tu engkau. itu tandanya sangat-sangat penting. apa lagi yang anda mahu saya terangkan tentang info diatas just call me at 01234444. ok saya tipu no phone tu bukan saya punye. you all can email me lah. ceh tetiba mengada nak suruh anta email.. hahaha. apa pun, banyak aktiviti menarik sepanjang fair tersebut. kalau anda tak pergi anda yang rugi sepanjang hayat. saya difahamkan bahawa game teramat paling menarik pada hari tersebut ialah SUMO WRESTLING! wah sumo! ini sangat bersesuaian dengan saya. siapa-siapa nak tengok saya bersumo in air bag suits sila hadir. anda pasti akan ingat peristiwa ini sampai mati.. hahaha. selain itu ada juga game-game lain dan juga hadiah-hadiah yang cantik menarik tertarik dan kau memang keboom gitu! kitakan tahu nuffnang and gatsby ini memang pemurah dengan hadiah-hadiah kebabom..hehehe

ah ah kepala saya berputar-putar sekarang! harus stop disini. untuk maklumat lanjut sila layari laman sesawang ini www.gatsby.com.my/streetfair. ingat, tidak semestinya orang yang berketiak wangi sahaja boleh hadir.. jumpa disana, sanaaa, sanaaaa (bergema-gema seperti didalam guaaaa)

bye!

2 comments:

  1. meet you thereeee :)

    -aR-

    ReplyDelete
  2. lambat buat entry maka tak dapat upah. tak nak pergi la.merajuk dah.. kekekeke ;p

    ReplyDelete