Friday, June 25, 2010

cerita tentang bola

Believe or not, last 2 days saya TENGOK BOLA kat KEDAI MAMAK pada pukul 4 PAGI! bola, mamak stall and stay up at 4 a.m - not so me. rasanya itu biggest achievement untuk world cup kali ni.. south africa pasti berbangga dengan pencapaian ini.. ahahaha. macam biasa la, team yang saya sokong pasti menang. that time saya sokong argentina. best bila goal sebab semua orang jerit-jerit. tapi saya macam biasa la kalau stayed up, orang lain bersorak bukan main tapi saya tersengguk-sengguk macam burung belatuk. sesungguhnya saya lebih rela tidur tapi apa kan daya, saya ada night job. pergi mengular jap sementara tunggu command siap execute.. tapi melampau mengularnya. sampai habis 1 game saya tengok.. hahahaha.

during that time, ada dua orang je perempuan kat kedai mamak tu; me and my friend. at least my friend tu agak kaki bola compared with me. i don't even know any single name of argentina player. hahaha. tapi most important one, saya tau coach argentina namanya maradona. menggelikan gila maradona tu. kejap-kejap nak kiss orang. dah la orang tengah berpeluh-peluh. yuck!! gay betul la maradona..

anyway, i hope argentina win. bukan sebab saya cintakan maradona (hahaha!!!) tapi sebab saya kesian kt someone yang siap beli jersey argentina sempena world cup. sungguh tak berbaloi kalau kalah. lagi berbaloi kalau kasi duit tu untuk saya beli sport shoes kan?? hehehe ;0

ok, siapa mahu bet dengan saya team mana yang menang? i'm really sure team saya sokong akan menang punye. dalam badan saya ni ada banyak aura kemenangan. biasanya kalau saya sokong mesti menang. CONFIRM! tapi buat masa sekarang ni saya tak decide lagi nak sokong team mana. tunggu tengok habis final tu siapa yang banyak goal itulah yang saya sokong.. wahaha. ada berani mahu betting dengan saya? :P

bye!

4 comments:

  1. ahai
    sorak utk team mana ni?
    sanggup stay smpai kol 4
    dat time aku tgh tguling2 atas tilam
    hee~

    ReplyDelete
  2. sokong team yang menang. berbaloi stay sampai pukul 4 pun.. ahahahaha :P

    ReplyDelete
  3. farah..
    aku pn sokong argentina gak..
    mr.s kata..'kalo argentina menang thn ni, kita kawen..'
    hahaha...

    ReplyDelete
  4. wah dayang!! aku rasa ko akan kawen taun ni la sebab aku rasa argentina menang.. ahahahaha

    ReplyDelete