Wednesday, December 16, 2009

si kecil yang mewarisi bakat..

Bakat siapa? Bakat aku la.. Hahaha. This little sweetie ni is my niece, Damia Humaira. Si comel bermata besar yang suka tangkap gambar and ber-3G dengan mak-mak sedaranya. Kalau call biasa dia tak layan ok? Hahaha. Canggih betul la budak-budak sekarang.. Kalau bercakap dengan dia kena guna bahasa dia bahasa pingu je. Baru dia reply. And word bahasa normal yang dia tahu hanya dap(sedap) and cak(cicak).. Ko takde benda lain ke nak sebut humaira?? Cicak jugak jadi pilihan hati.. hahaha. Tu orang kata baby ni penghibur hati. Segala tindak-tanduk comel je semua. Humaira, Yayah love U so much!

♥ ♥ ♥ :)



4 comments:

  1. budak2 memang le comey..
    orang tua berkedut je yg tak bape nak comey..
    (ayah aku selalu cakap cmtu bila aku cakap anak sedara aku comey..sengal kan?hehehe )

    ReplyDelete
  2. aku tak kecik ati pun sbb aku takde kedut lagi..hahahaha

    ReplyDelete
  3. dari la kecik,sampai besaq dan lawa,tabiat puji diri tu mmg sinonim dah dgn yayah.haih payah-payah. :D

    ReplyDelete
  4. ni sorang lagi anak sdare yg mewarisi bakat.
    bakat ape? bakat perasan.. hahaha

    ReplyDelete