Thursday, April 4, 2013

Happy Birthday to Me

I turned 27 today.
Rasa macam baru je 24 tahun dah tetibe bertambah 3 tahun.. Cepatnya masa berlalu..
Nanti sedar-sedar dah 37 tahun. Time tu Fateh dah 11 tahun.. hehe

Hmm.. Apa pencapaian yang saya dah dapat sepanjang 27 tahun hidup di muka bumi Allah ni ya?
So far Alhamdulillah.
Walaupun pencapaian tak bombastik macam orang lain tapi saya bersyukur dengan apa yang ada sekarang.

Saya ada suami yang sedang meningkat kebuncitannya tapi sayangkan saya seadanya, hehe
Saya ada anak yang saya rasa paling comel didunia pada pandangan mata saya,
Saya ada keluarga dan keluarga mentua yang memahami,
Saya ada kerjaya yang agak stabil dan saya suka what i'm doing now,
Saya ada Angel yang saya sayangi dan tak pernah meragam,
dan saya ada kawan-kawan yang sentiasa menyokong saya.
Walaupun kadang-kadang kesihatan saya tak berapa baik, tapi saya bersyukur sebab saya bukan sakit sepanjang masa.
Allah memberi saya peluang untuk merasa sakit skali-skala. Apa salahnye kan? :D

Semoga umur 27 tahun ini, segalanya akan bertambah baik dan memberi lebih makna kepada saya.
Ya Allah, kepadamu aku meminta.

P/S: Pagi tadi saya call ma saya and sebelum letak saya cakap " Terima kasih ma sebab lahirkan Farah". Ma saya terdiam..huhu.
Saya harap suatu hari nanti Fateh akan ucapkan terima kasih jugak sebab lahirkan dia  :)

No comments:

Post a Comment