Thursday, April 11, 2013

Hada Labo

Semalam saya received sample Super Hyaluronic  Acid Moisturizing Lotion from Hada Labo. 
Saya pun dah tak ingat bila saya request.. haha
Kecik cinonet je sample-nye. Dah nama pun sample kan? Kalau nak yang gabak tu beli sendiri la oi.. hihi

Cakap pasal Hada Labo ni, saya sekarang pakai dia punya BB Cream. 
Air BB Cream namenya.
Review: saya sukaaaaaaaaaaaa!!
Dia blend well kat muka and nampak natural gittew..
Dulu saya pernah pakai Maybelline and Silkygirl. Dua-dua tak abis pakai. Last-last saya baling masuk tong sampah..
Tapi dengan Air BB cream, pasti tidak masuk tong sampah lagi.. gahaha.


Oh ya..
Skali dengan sample tu ada passcode untuk 30% off Hada Labo product.
Since saya tak berniat nak purchase apa-apa so saya share sini kot-kot ada yang nak guna.
Passcodenya ialah XFBRG4M55
Valid for one 30 days, which is until May 2013 and can be use for one time purchase only.
So siapa cepat dia dapat :)
Login to www.shoponline.hadalabo.com.my and enter the passcode.
Hurry!

No comments:

Post a Comment