Thursday, September 16, 2010

duit raya

Selamat Hari Raya to all readers

Maybe it is not too late for me untuk minta maaf if ada terkasar bahasa dan 'terbuat' salah silap dengan anda semua. saya manusia biasa yang tak lepas dari melakukan kesilapan.. 0-0 ye semua :)

This year raya suam-suam kuku sahaja since saya cuma mampu mengumpul duit raya sebanyak RM 5k sahaja.. ok kidding. tolak the 'k' part.. haha. kijam betul dunia ini. dapat duit raya tu pun sebab ada angpow lebih.. biasala bila dah kerja kan, dulu selalu menerima, sekarang turn memberi. well orang selalu kata "tangan yang memberi lebih baik dari tangan yang menerima" --> ini memang ayat untuk sedapkan hati ni.. hehehehe.

Konsep pemberian duit raya kepada anak-anak saudara kali ini berasaskan lucky draw concept.. siapa yang bertuah dapat banyak, siapa yang kurang bertuah tu dapat biasa-biasa je la. seronok buat macam tu. it's really funny when my nieces and nephews masing-masing berdebar-debar nak cabut sampul angpow tu. and the best part is before dorang nak cabut sampul angpow, they have to say a slogan yang saya kira perlu diprivatizekan, if not, kamu semua akan muntah hijau mendengarnya.. ahahahaha :P

Anyway, saya baru lepas baca my best friend's blog. Alhamdulillah Allah dah tunjukkan semua yang berlaku ada hikmahnya.. to you if you read this, ingatlah, percaturan Allah terhadap semua yang berlaku adalah yang terbaik. oleh itu, bersyukurlah terhadap semua ketetapan itu.. :)

Ok la, sudah mau tidur. Terimalah lagu "Selamat Malam" dari faizal tahir dari saya buat anda semua.. minumlah susu sebelum tidur untuk mendapatkan tidur yang lebih lena dan berkualiti tinggi. ahahaha. apelah aku merepek ini.

Bye!


1 comment:

  1. ahah.aku tau ape slogan tu...
    mesty ko suh diorg ckp ko chantek kan? hikhik...

    ReplyDelete