Wednesday, September 2, 2009

am i hot?

wahh lamanya tak update belog!! tak sangka aku sudah menjadi pekerja yang sangat berdedikasi. yela, b4 ni aku selalu curi-curi update belog during office hour. tapi sekarang aku nak meninjau facebook pun tak sempat. too busy to play.. apa? kau tak percaya? jangan kau terkejut kalau kau pergi ofis aku tengok tangan aku tiba-tiba ada enam macam semut tu. itu bukan tandanya aku berubah jadi alien. itu menunjukkan aku serajin semut sekarang. iye RAJIN. bukan setakat rajin, RAMPING macam semut pun iye jugak rasanya.. wahahaha..

actually, aku ada banyak cerita sepanjang kesenyapan aku tu. tapi tak apa lah. aku malas nak menaip sekarang ni. ni pun aku gagahkan diri untuk update atas permintaan ramai. ceh ceh kena la perasan sambutan hangat.. hahaha. tak gitu ke syada, noddy, alia, mimi, erra fazira, siti nurhaliza? aci tak reka-reka nama supaya kelihatan hot? hahaha. tapi berita wajib aku hebahkan ke seantero dunia, aku tak dapat balik raya..wuwuwu. sampai hati boss membiarkan aku beraya sorang diri di sini. tapi tak apa. aku redha. kan aku cakap aku ni pekerja berdedikasi. kalau gaji aku tak naik 200% tahun depan siap la kau.. eh siapa kau tuh? hahaha. boss jangan kau baca belogku!! tapi kalau baca elok jugak. saya nak naik gaji banyak-banyak. im serious ok?

btw, siapa yang rasa-rasa kreatif tu tolong bagi idea macam mana nak introduce diri in a creative way? jangkamasanya adalah 30-50 secs je pun. aku ada special test ahad ni. tak harap pun dapat full marks. tapi alang-alang dah attend tu nak la buat yang terbaik kan? in fact, im just seeking for experience. bukan senang peluang macam ni nak datang. hehehe. aku dah fikir 3, 4 hari tapi still tak dapat idea. duhh~~ harap je student interactive media. fikir idea pun tak lepas.. alah tak kira la student interactive media ke apa, tapi kalau kerjayanya peluk cium server, idea pun habis lari sebab asyik busuk. eh silap. sebab asyik tensi..huhu

bye!

8 comments:

  1. ahahaha dang lagi merapu-rapan.

    mu xde idea lg nk intro gane? google la weh. aku pon xreti. tp goodluck anyway!

    ReplyDelete
  2. heh nampak sangat mu merindui post aku, aku edit tak abis lagi komen mu dah menerjah. macam che ku la mu ni.. hahaha. urm tak dapat idea lagi la. dh google tapi xjumpe yg best pon :(

    ReplyDelete
  3. yea, aku akui aku amat ternanti2 latest entry ko sebab aku dah gian tahap cipan,saban malam termimpi2 akan belog biru hitam ini..muahahaha

    kijam sungguh bos ko, sekijam bos aku. aku juga tak dapat coti raya beb, hanya mengharap coti umum yg kerajaan mesia bagi..eh,silap aku bukan tak dapat tapi bos aku dengan angkuh nyer berkata "no,kamu tak LAYAK dapat coti sebab pelajar praktikal tak entitle for any coti!!" apakah?mengapakah?ape kalau aku coti bas mara liner tak jalan ka?oh,penting sungguh diri ini terhadap mara liner..mari2,sapa mau tiket free,aku ada kuasa besar punyer..ini syarikat ana yg punya..hahaha :D

    ops~
    aku dah terlebey membebel disini.. :P

    ReplyDelete
  4. hahaha. tu la ko tak tahu bertapa bermaknanya dirimu terhadap bas mara liner.. hahaha.
    atleast ko dapat jugak cuti kerajaan msia bagi. aku ni kerajaan indon, bangla, vietnam, semua xdapat. cissssssss!
    btw, aku nak sewa bas sebijik. buat jalan-jalan time org balik raya kt kg..hahaha

    ReplyDelete
  5. farah, nmpk sgt ko mmg ank emas bos ko.raya pn dia xks ko cuti.dia mharap ko bkerje utk dia.hahahaha
    kalo gaji dh naik, jgn lupe aku.sila blanje secara besar2an
    ahhahah

    ReplyDelete
  6. ha yela tu ko..aku tak rela disayangi kalau macam ni..hahaha. doakan aku naik gaji.nanti ko blanje aku sebagai tanda bersyukur doa ko dimakbulkan..ekekekeke

    ReplyDelete
  7. x payah tunggu gaji naik ,elaun stand by ari raye mahal oooo... bole lew wat kenduri kan2.. ak tau mcm mane ko nk intro diri tu.. ko bawak lew rambut merah dlm pic ko submit tu baru gempak... hehehe

    ReplyDelete
  8. byk la ko punye mahal. mana ade elaun extra apa-apa pun. elaun monthly standby tu je la. tu la aku xpuas ati tu..huhuhu. dh la xboleh balik raya, cuti raya aku pun burn camtu je xleh carry forward ke cane, pastu bukan ade nak bayar lebih-lebih ke ape. taik kucing betol. ahh aku tak kira, raya ke3 aku balik!!! huhuhu

    bagus jugak idea tuh. tapi nak kena beli tu yang malas tu. kang pasni dh tak guna dah.. aku ni kan kedekutt.. ahahaha

    ReplyDelete